Podejście do medycyny estetycznej

Problem

Trądzik, czyli krosty i zaskórniki do niedawna kojarzyły się nam z hormonalną burzą wieku dojrzewania i problemami nastolatków. Jednak coraz częściej trafiają do nas dorośliz trądzikiem. Leczenie tej choroby skóry nie jest łatwe, jednak dzięki nowoczesnym zabiegom można pozbyć się uciążliwych pryszczy, a także blizn, które po nich zostają.
W Softly Clinic coraz częściej pojawiają się osoby dorosłe z trądzikiem (i są to większości przypadków kobiety).
Każdy, kto ma za sobą zmagania z pryszczami, krostkami i zaskórnikami wie, że choć łatwo wygraćz nimi walkę, trudno wygrać wojnę. Jest to jednak możliwe, dzięki zastosowaniu najnowszych terapiiz zakresu medycyny i kosmetologii estetycznej. Warunek: szybkie podjęcie leczenia i konsekwencja. Trądzik to bowiem nie tylko defekt estetyczny, to choroba skóry, jak inne – należy więc ją leczyću specjalisty.
Pani Dominika (32 lata), która niedawno do nas trafiła od lat zmagała się z trądzikiem różowatym. Jedynym ukojeniem i „lekarstwem” dla jej cery było zażywanie tabletek antykoncepcyjnych, które postanowiła ostatnio odstawić. Po trzech miesiącach bez antykoncepcji hormonalnej - uciążliwy problem powrócił - Pani Dominika znów zaczęła się  zmagać z zaskórnikami na lini żuchwy i policzkach. Niektóre z nich przekształcały się w bolące krosty, które ciężko się goiły.

Rozwiązania

Nie wiadomo dokładnie, co może powodować tak silny trądzik u dorosłych. Niektórzy mają po prostu osobniczą skłonność do nadprodukcji sebum, np.w wyniku zaburzeń w wydzielaniu hormonów. Praca gruczołów łojowych może nasilać się pod wpływem stresu (skóra jest jednym z organów silnie reagujących na bodźce psychiczne), a także wskutek zażywania niektórych leków.

Po długich rozmowach i szczegółowym wywiadzie przeprowadzonym z Panią Dominiką naszą propozycją i rozwiązaniem było zastosowanie CPL - czyli kalibrowanego światła pulsacyjnego, które zrewolucjonizowało leczenie trądziku. Wiązka CPL niszczy bakterie, które najczęściej wywołują trądzik - bez leków, bez bólu i bez wydłużającego się okresu rekonwalescencji. CPL czyli kalibrowane światło pulsacyjne jest obecnie jednym z najbezpieczniejszych dostępnych metod leczenia trądziku na rynku.

Urządzenie nie tylko łagodzi objawy choroby przez usuwanie przyczyny trądziku, ale dodatkowo poprawiają kondycję i wygląd skóry. Metoda laserowego usuwania trądziku okazuje się wyjątkowo skuteczna w przypadku umiarkowanego trądziku oraz występujących stanów zapalnych – a wszystko to bez udziału skutków ubocznych, jakie mają miejsce przy tradycyjnej terapii antybiotykami.

Plan

Zaproponowaliśmy:
zastosowanie CLP - czyli kalibrowanego światła pulsacyjnego
laserowe usuwanie blizn potrądzikowych
Uzupełnieniem leczenia było:
zastosowanie CLP - czyli kalibrowanego światła pulsacyjnego
laserowe usuwanie blizn potrądzikowych

Efekty

Po sześciu miesiącach wspólnej i konsekwentnej walki o piękniejszą cerę Pani Dominiki, udało nam się osiągnąć zamierzony efekt i pozbyliśmy się w 100% uporczywych niedoskonałości.

Nasza Pacjentka nie wstydzi się już pokazać bez makijażu. Jej cera odżyła i dzięki serii zabiegów oraz konsekwencjiw domowej pielęgnacji, wygląda świeżo i młodo. Dodatkowo Pani Dominika zyskała ogromną pewność siebie, czuje się bardziej kobieco i atrakcyjnie.